美容資訊

megamax聯同蜜桃獨家放映之:打造蜜桃臀!

Bikini既季節正式開始啦!!

正式踏入夏天啦~各位準備好未呢?夏日炎炎又點少得靚靚Bikini?著住Bikini嘅時候,唔知大家會最注重邊個部份呢?小編我對屁股同腰就較為著重啦,因為當腰同屁股既線條緊實又靚既時候,基本上影相喺無得輸㗎!但好多女仔因為工作關係一日都要坐最少7-8個鐘,不之不覺間都會影響到屁股慢慢變大,缺乏運動又會變扁,慢慢就對自己身材無乜自信,唔夠膽著好多衫,連沙灘都唔敢去⋯⋯

唔想patpat大又扁,可以做好多唔同種類既下身運動練翹練細,但番工已經好忙,放工已經好攰嘅女性可以點算好呢?呢個時候就需要靠啲「獨門偏方」啦!

2020年既獨門偏方就係全新升級版MegaMax!全新升級版MegaMax可以強化肌肉,增肌減脂,特別針對於手臂同臀部位置,第一次做就已經有好大對比,肉眼上就已經睇得出好明顯既分別!咁做翹臀係咪要除哂衫露哂成個屁股先做到呢?絕!對!唔!需!要!呀!因為全新升級版MegaMax采用隔空治療,零接觸零侵入,就咁訓喺到30分鐘!30分鐘!30分鐘!起身時候就可以睇到成個臀線提升左,變得緊緻有番線條而且完全唔痛唔熱!因為全新升級版MegaMax有專利冷凍系統,佢持續水冷技術可以令機頭唔會產生高溫,提高效率之餘又好穩定!

隔空治療加上水冷卻系統,簡直安全又衛生,仲要做30分鐘就可以見到效果!真喺值得一試㗎!